Jah, søndag og jeg har glodd litt tv i dag..

De siste 10 årene har samfunnet blitt mer og mer sex besatte enn noen gang før, kvinner blir mye mer sett på som sexsymboler enn som vanlige mennesker som på likt plan som alle i verden er i stand til å holde på en lederstilling i et firma..

Jeg tenker litt på det i dag, da jeg har sett på to programmer på tv, hvor kvinner blir fremstilt naken eller veldig lett kledd, og det blir påstått at det er modeller for klær og ikke for deres kropper!

Americas top model, dette skal liksom være ett program hvor jentene er med på fotoshoots for å vise frem klær og bli flink på catwalk, ja og vise klær en vanlig person aldri har råd til eller noen gang kommer til å bruke heller for den saks skyld. Men, hva jeg ser er at de gjør fotoshoots hvor det er helt nakne kun iført litt gull og glitter på kun noen deler av kroppen, og hvor bryst ble blottet for kamera, er ikke dette noe HELT annet enn å vise frem klær?? Jeg syns det blir for provoserende og kalle slikt for modeller for klær, det er jo mer en reklamering for perfekte nakne kropper mer enn klær! Er det bare meg, eller er det fler av dere som blir mer eller mindre provosert av dette??